03. Název životní situace
Katastr nemovitostí
04. Základní informace k životní situaci
Výpis z Katastru nemovitostí
05. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
o výpis může požádat jakákoliv fyzická i právnická osoba (není ověřována totožnost žadatele)
06. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
- žadatel musí znát katastrální území, popř. obec, kde se nemovitost nachází, číslo listu vlastnictví, číslo popisné a číslo bytu nebo číslo parcely a druh parcely (pozemková, stavební)
- zaplacení poplatku
07. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
žádostí o vydání výpisu z Katastru nemovitostí
08. Na kterém úřadě můžete tuto životní situaci řešit
na všech pracovištích CzechPOINTu
09. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit
Městský úřad Chodov, odbor školství, kultury a vnitřních věcí, Komenského 1077, přízemí-vlevo, kontaktní místo Czech POINTu, tel. 352 352 111
pondělí, středa 8:00-11:30 12:30-17:00
úterý, čtvrtek 8:00-11:30 12:30-15:30
pátek 8:00-13:00
10. Jaké doklady a informace musíte mít s sebou
žadatel nepředkládá žádné doklady, musí znát katastrální území, popř. obec kde se nemovitost nachází, číslo listu vlastnictví, číslo popisné a číslo bytu nebo číslo parcely a druh parcely (pozemková,stavební)
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
formulář je k dispozici na místě, není nutné vyplňovat předem
12. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
- správní poplatek se hradí v hotovosti na přepážce Czech POINTu
- první strana 100,- a každá další 50,-
- žadatel obdrží doklad o zaplacení
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
výpis žadatel obdrží bezprostředně po podání žádosti
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
nejsou
15. Jaké další činnosti jsou po vás požadovány
nejsou
16. Můžete využít tuto elektronickou službu
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
- zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, ve znění pozdějších předpisů
18. Jaké jsou související předpisy
- zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
nejsou
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení předepsaných povinností
nejsou
21. Nejčastější dotazy veřejnosti na toto téma a odpovědi na ně
22. Další informace
Dále se můžete obrátit na:
Další informace najdete na www stránkách: www.czechpoint.cz
23. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě, a to
kontaktní místa Czech POINTu – Česká pošta, Hospodářská komora, notáři
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost návodu odpovídá (orgán/útvar/funkce)
Městský úřad Chodov, odbor školství, kultury a vnitřních věcí – kontaktní místo veřejné správy Czech POINT
26. Za správnost návodu odpovídá pan/paní
Petra Pivková
27. Návod je zpracován podle právního stavu ke dni
01. 01. 2017
28. Kdy byl návod naposledy aktualizován nebo ověřena jeho správnost
04. 09. 2014
29. Datum konce platnosti návodu
27. 01. 2017
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení dané životní situace
Datum poslední aktualizace: 19. 12. 2022 22:01